Türkiye’nin “Lovemark”ı SuperFresh, Ödülüyle Buluştu
08.11.2024
“Türkiye'nin Lovemark’ları 2024”araştırmasında, “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı. “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde, tüketicilerin zihninde ve kalplerinde öne çıkan başka herhangi bir marka olmaması SuperFresh’in, alanındaki yüzde 100 bilinirlik algısını da ortaya koydu.
MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle bu yıl 17’ncisini düzenlediği “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasının sonuçlarına göre SuperFresh, “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde ‘Markaya duyulan yakınlık’ ve ‘tüketici ihtiyaçlarını karşılama’ skorlarındaki üstünlüğü ile Türkiye’nin en sevilen markası seçilmişti. Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende, bu yıl ilk kez değerlendirilen “Dondurulmuş Gıda” kategorisinin Lovemark’ı SuperFresh’e ödülü MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez tarafından verildi. “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde, tüketicilerin zihninde ve kalplerinde öne çıkan başka herhangi bir marka olmaması SuperFresh’in, alanındaki yüzde 100 bilinirlik algısını da ortaya koydu.
Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması Hakkında
Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması, MediaCat öncülüğünde Ipsos tarafından rekabetin ve iletişim faaliyetlerinin yoğun olduğu veya merak duyulan bazı kategorilerde hangi markanın “Lovemark” olduğunu tespit etmek amacıyla yapılıyor. 15-55 yaş aralığında, kadın-erkek oranı eşit, Türkiye temsili 2000 kişinin katılımıyla yapılan araştırmada, bilgisayar destekli telefon görüşmeleri tekniği (CATI) kullanılıyor. . Kategorileri her yılın başında belirlenen araştırmada puanlar, markanın zihin payı, duygusal olarak yakınlık derecesi, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılamayacak kadar sevilip sevilmediği dikkate alınarak Yapısal Eşitlik Modeli (SEM) yaklaşımıyla hesaplanıyor.
Medya Kaynakları
-
Lovemarkİndir